Ahad, 23 September 2018

Madu Lebah Bersarang Tersedap...

Hye korang,

Fenomena madu lebah bersarang trending lepas sorang artis muat naik video beliau yg sdg menikmati madu lebah bersarang dengan feelingnya. Keenakannya bukan rekaan ya. Tapi memang terbukti sedap. Dengan kepekatan madu asli yg segar dr ladang lebah yg diternak membuatkan setiap orang yg tengok terliur sehingga termimpi mimpi.

Kalau korang makan madu dari spesies lebah yg dibela (lebah apis mellifera) atau dengan nama lain lebah madu yg kebanyakannya diambil dr eropah dan dibawa masuk ke malaysia oleh para penternak untuk tujuan penghasilan madu, rasanya hampir sama sahaja tidak kira apapun jenama madu yg korang beli melainkan madu yg korang beli tu jenis madu kelulut atau pon madu tualang kerana jenis madu ini dihasilkan oleh lebah spesies lain. Contohnya madu tualang, warnanya jauh lebih gelap dan rasa manisnya juga sedikit berbeza dan harga jauh lebih mahal kerana madu ini sukar diperolehi kerana ianya hanya terdapat di puncak2 pokok yg ketinggiannya agak menggerunkan di sekitar celahan bukit dan juga hutan. Proses untuk mengambil madunya sahaja sydah berisiko tinggi. Jadi tidak hairanlah kalau madu ini dijual dgn harga sehingga Rm300 lebih sekilogram.

Tetapi jika anda ingin menikmati madu lebah bersarang yg diternak dr ladang inilah masanya yg sesuai. Jika berminat untuk menjadi agent anda juga dialu alukn. Hubungi terus nombor saya dan saya tunjukkan caranya. Yg berminat nak cuba makan madu ni boleh juga dptkn terus dr saya. Pos dibuat untuk penghantaran ke luar tanah merah ,Kelantan dan cod disekitar tanah merah.

Berminat????
Click sini

www.wasap.my/601126001246

#madulebah #madusarang #madulebahbersarang
#lebahmadu #madulebahviral #madulebahbersarangmeleleh #maduasli
#maduterbaikdariladang















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Madu Lebah Bersarang Tersedap...

Hye korang, Fenomena madu lebah bersarang trending lepas sorang artis muat naik video beliau yg sdg menikmati madu lebah bersarang dengan ...